...cIntA mAti kU...

Photo Albums WiddlyTinks.com

Sunday, March 13, 2011

TC..Cherating..Balok.

Posted by aXura at 2:02 PM
11 mac - 12 mac - 13 mac

11 mac

mlm tu aku + suami bertolak ke Teluk Chempedak,Pahang.Kami tiba di tc dalam pukul 1am.Seperti biasa memang ramai pun manusia2 di situ..ade student..family...paling ramai student2 la..Sungguh sejuk mlm tu.kami duduk di dalam kereta jer.sebab dah hampir kul 1am..kami tido dalam kereta...tibe2 hari hujan renyai2..nyenyak btol tdo kami..hehehe..dlm pukul 4am..ade la 2 kapel nie, wat bising2 depan kereta kami,sebab ape ntah..kereta rosak rasenye..Then aku terasa lapo...=p hold lagi..hehe

teluk chempedak


pukul 7 am hari dah cerah..kami pergi bfast di McD tc..suami ku beli set breakfast + ape ntah untuk die..habes aku mkn..mmg sedap!lagipun mmg itu yg aku trigin nk mkn..yeah!Lepas bfast kami duduk di pantai..cuaca sgt sejuk..kemudian kami kembali ke kereta..suami ku sambung tdo..aku bace majalah wanita..

12 mac

then dalam kul 9am cam tu..aku kejut kan die..sbb nk g mkn nasi lemak zaman..mmg sedap..mcm biasa la sampai je sana..mmg ramai..meja sampai x cukup.Terpaksa Q untuk mengambil nasi lemak.huhuhu

kebetulan pulak ade pertunjukkan dr TUDM..mmg best ar..mcm2 gaya drang wat.tapi bunyi sgt bising..bingit telinga.then suami ku x kan lepas peluang utk mengambil gambar jet + record skali...hehehe

Selepas itu...kami trus bertolak ke Cherating.Sebab pukul 3pm suami ku de shoot dekat kawasan pantai.

Kami check in di Impiana Resort.No bilik 319..mmg besar la biliknyer...tapi skali nye katil nyer single bed..hahaha pe lagik kami gabung ler...bilik air nyer pun besar..de bath tab..

pemandangan impiana resort


receptionist


tibe2.....
busuk,tv x de erk?aah kan mane tvnyer?hahaha
kami pun pergi la ke receptionist tanye sama ade tv de provide ke x..then drang ckp ade..hahaha klakar..1st time dekat resort x de tv..kena request plak tu.

dalam bilik

ptg tu kul 3pm aku ikut suami shoot di kawasan pool n pantai.seb baik la cuaca elok ptg tu...

pool


kawasan pantai


Keesokkan harinyer...

13 mac
kami check out n pergi ke pantai Balok di Kuantan.Sampai je di sana..mestila ramai org kan..lagikpun cuti sekolah..

pantai balok


Jeng2...kami mendirikan khemah..hehe..dah lame aku x duk dlm khemah..apa lagi angin plak sepoi2 jer..slumber jer suami ku tido..aku?mkn ler..ape lagik.. =p

khemah kami

dalam 3 jam kami bergerak balik..kami trus ke Banting,sebab umah mak mertua aku ade buat BBQ...

Mmg best la asyik jln2 jer...Time kasih yer busuk...


0 comments:

Post a Comment

 

n.0.r.A.x..U.r.A. Copyright © 2011