...cIntA mAti kU...

Photo Albums WiddlyTinks.com

Friday, March 4, 2011

SelsEmA

Posted by aXura at 3:34 PM
Selsema...Hidung Sumbat...

Aku sesema da beberapa hari..sabo jela..seksanye bila time nk tido mlm..tersumbat idung..nk kena tdo bantal tinggi..kadang2 tu seblah hidung je le bernafas..bukan senang penangan org mengandung ni...
esok nye aku x dtg keje..n suh husband aku beli breathe right
.

breathe right

Then mlm tu aku pun pakai la..mula2 rase berdenyut2 gak idung..rase rimas pun ade sbb yela..mcm ade mende je yg melekat dekat idung..tp dgn izinnya Allah..alhamdulillah..hidung da x tesumbat..tido pun lena jer..hehehe..tp dlm 4,5 hari gakla selsema nyer.nk mkn ubat selsema mmg telah la x boley nyer..takut effect dkt baby..sabo jela..

seb baik ler busuk x berjangkit dgn aku.. *_!

0 comments:

Post a Comment

 

n.0.r.A.x..U.r.A. Copyright © 2011