...cIntA mAti kU...

Photo Albums WiddlyTinks.com

Tuesday, March 22, 2011

PengKalaN bALak

Posted by aXura at 10:40 AM
18 mac 2011

Aku dan suami bertolak ke Melaka.Sebelum tu kami bfast dulu d kedai melayu!pekena roti telur + tea tarik!Tujuan kami kesana kerana suami ku ade shoot wedding dekat Ramuan Kechil Cina pada seblah ptg nyer..

Tibanye di sana,kami check in di Deruan Ombak Chalet,Pengkalan Balak.

Selamat Datang!

Tempat die mmg best.sepanjang pantai tu terdapat byk giler chalet nyer..Tapi owner yg berlainan la kan..memang ramai org di sana.Tetapi aku terlebih dahulu booking chalet sbb takut nnt da penuh..tapi bila smp je di sana still ade kosong lagik..sbb nampak kertas tulis "ada bilik kosong"..

Aku dan suami merehat kan diri di chalet tersebut..best chalet tu..chalet batu..ade icon lg,tmpt nyer pun bersih..siap ade wifi lagik..tu yg best tu!



otw ke chalet deruan ombak(tu dia chaltenyer!)


chalet kami!bilik no 4


suasana dalam bilik


bilik air

KEMUDAHAN PENGINAPAN JENIS BILIK

  • 1 katil double
  • 1 bilik air dalam bilik
  • Penghawa dingin
  • Telivisyen
Chalet ni memang selesa!Kami bermalam di situ cuma semalam jer..Pada ptg nyer aku ikut suami ku ke rumah pengantin.pengantin tu nk bertukar2 baju n skali dgn mlm berinai..rasenye dalam 5 pasang kot die tukar..tapi hanya pengantin perempuan sahaja..

Pada keesokan pg nyer..aku dah kejut suami ku bangun awal!sebab aku nk mandi laut!hehe

Sebelum mandi kami pergi bfast dulu,pastu baru mandi..aku x mandi pun..just basah kan buntut jer..duduk je di persisiran pantai tu..sbb aku takut nak mandi..takut ade jerung ke..buaya ke..ish2 terpengaruh btol dgn cerita2 yg aku tonton tu..=p


pantai pengkalan balak


Setelah basah buntut aku..kami pun blek ke bilik..then mandi trus bersiap2 utk ke rumah pengantin di Ramuan Kechil Cina.

1 comments:

cdoadmin on March 8, 2016 at 7:16 PM said...

As Salam.

Terima kasih kerana singgah di Chalet Deruan Ombak. siap buat post lagi tu. Kalau x keberatan , link kan la ye ke web kami.
chalet deruan ombak

visit our site to check availability online.

Jom ke Chalet Deruan Ombak lagi..jangan risau xde jerung..:)

Post a Comment

 

n.0.r.A.x..U.r.A. Copyright © 2011